Politica de returnare a produselor

Noi sperăm că ești încântată de comanda ta, dar dacă pentru oricare motiv, nu se întâmplă asta, ai timp disponibil 15 zile după primirea coletului să faci o cerere de returnare.

Pentru ca returnarea să fie eligibilă, produsele au nevoie să fie nefolosite, cu ambalajul original.

Ai nevoie de asemenea de o dovadă a cumpărării. Pentru a demara această acțiune, contactează-ne la clauseracin@gmail.com Folosește te rog această adresă : Dumbrăvița, Str Mesteacănului 21A, Județul Timiș, cod poștal 307160, telefon 0738837402

Daune sau alte probleme

Te rog verifică comanda imediat ce ai primit-o și contacteaza-ne imediat dacă coletul a ajuns deteriorat sau ai primit produsul greșit, să putem evalua această problemă și să găsim o soluție. Din păcate nu acceptăm returnări la produsele aflate la reduceri. Schimb de produse Cel mai rapid mod este de a returna produsul inițial iar în momentul îin care returnarea este acceptată, să faci o nouă achiziție la produsul dorit.

Returnarea

Te vom notifica imediat ce am primit și inspectat produsul , dându-ți de știre dacă este aprobată returnarea. Dacă este aprobată, îți vom returna automat plata originală în timp de 10 zile lucrătoare.