Noi sperăm că ești încântată de comanda ta, dar dacă pentru oricare motiv, nu se întâmplă asta, ai timp disponibil 15 zile după primirea coletului să faci o cerere de returnare.
Pentru ca returnarea să fie eligibilă, produsele au nevoie să fie nefolosite, cu ambalajul original.
Ai nevoie de asemenea de o dovadă a cumpărării. Pentru a demara această acțiune, contactează-ne la clauseracin@gmail.com Folosește te rog această adresă : Dumbrăvița, Str Mesteacănului 21A, Județul Timiș, cod poștal 307160, telefon 0738837402
Daune sau alte probleme
Te rog verifică comanda imediat ce ai primit-o și contacteaza-ne imediat dacă coletul a ajuns deteriorat sau ai primit produsul greșit, să putem evalua această problemă și să găsim o soluție. Din păcate nu acceptăm returnări la produsele aflate la reduceri. Schimb de produse Cel mai rapid mod este de a returna produsul inițial iar în momentul îin care returnarea este acceptată, să faci o nouă achiziție la produsul dorit.
Returnarea
Te vom notifica imediat ce am primit și inspectat produsul , dându-ți de știre dacă este aprobată returnarea. Dacă este aprobată, îți vom returna automat plata originală în timp de 10 zile lucrătoare.
Folosim cookie-uri pentru a ne asigura că vă oferim cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă continuați să utilizați acest site, vom presupune că sunteți mulțumit de el.Ok